BENVINGUTS I BENVINGUDES AL BLOC DE L'AMPA DEL CEIP LES MORERES DE FLAÇÀ

Aquest és un espai per mantenir-vos informats i informades de les coses que passen a la nostra escola. Us convidem a participar-hi amb els vostres comentaris i suggeriments.

dimecres, 13 d’octubre de 2010

FER-SE ENTENDRE, SABER ESCOLTAR: L'ART DE PARLAR

T’HA PASSAT
MAI?????
És que tens una manera de dir les coses! .... Però tinc raó o no?,... sí, no és el que dius,és com
ho dius!... Ja t’has enfadat! ... JO no estic enfadat... doncs no ho sembla pel teu to... Escolta! Si jo no he fet res!!! No noi, però amb la cara ja pagues! Mare... t’estic parlant i no m’escoltes!

DONCS VINE I T’AJUDAREM !!!!!
UN TALLER LÚDIC I AL MATEIX TEMPS DIDÀCTIC!

La llei de l’embut – pensament i paraula – el que dic – el que vull dir – el que l’altre entén – el que jo penso que l’altre entén – el que en realitat desitjo dir - el que vull dir però no puc – assertivitat per la vida de cada dia – escolta activa – paraules dard – ..........

Lloc: NOU CENTRE D’ART,
C/ Verge Maria 3
17430 Sta. Coloma de Farners

Preu: 15 euros persona

Informació i inscripcions:
CENTRE D’ART
M. HELENA TOLOSA COSTA 671631415
ANNA IGLESIAS COLL 972164568